Лист до першокласників


Вітаю вас, мої любі школярики!
Ми з вами закінчили навчання у 1 класі. У нас залишилось декілька завдань з математики. Ви за них не хвилюйтесь. З них ми почнемо навчання у 2 класі. Ви всі розумнички. Ви дуже старались виконувати ті завдання, які я вам надсилала. Я раділа вашим фото і відео. Я бачила, як ви виросли за цей період.
Попереду літо. Гарненько відпочиньте. Але не забувайте читати і рахувати. Виберіть собі книжечку, яка сподобається і читайте. По 1-2 сторіночці вдень і за літо ви прочитаєте цілу книгу.
Я поділюсь секретом. Щоб навчити свого онука рахувати, я роздрукувала на принтері паперові гроші і гралась з ним в магазин. Було цікаво спостерігати, як він вчився здачу рахувати. Але ж навчився таки. Можливо вам теж захочеться пограти в таку гру. Вона допоможе закріпити вміння додавати та віднімати. А гроші можна  намалювати свої, придумати їм назву в честь своєї сім’ї і навіть своє фото на них розмістити. Це будуть гроші вашої сім’ї.
І, саме головне, бережіть своє здоров’я. Грайтесь на свіжому повітрі, бігайте, стрибайте, радійте кожному дню. Бережіть нерви мамам і  татам, будьте слухняними. Допомагайте їм.
Я вас дуже люблю і чекатиму 1 вересня. І називатиму вас – мої другокласники!
А зараз разом поспіваємо:
З канікулами вас!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.