Пишаюся, що я вчитель



Одного разу мені задали питання, чи вважаю я себе успішною людиною. Чесно, я не знала, що відповісти. Чи може учитель початкової школи бути успішним?

І в чому мій успіх?  Якщо мова про гроші, то ніякого успіху…

Краще говорити не про успіх, а про відчуття щастя і наповненість життя.

Я весь час вчусь.  Курси, вебінари, нові технології  - це реалії сучасної освіти. Але це ніщо в порівнянні з живим спілкуванням з дітьми. Мої допитливі, непосидючі живчики своїми запитаннями і вимогами  спонукають  розвиватись, творити, придумувати для них щось нове і не дають засиджуватись на місці. Вони вчать мене любити. А я намагаюсь бути з ними чесною, відвертою, відкритою для спілкування. Чи виходить це в мене, я не знаю. Але, коли хоч один учень за день скаже мені «ви хороша вчителька», «мені подобається ходити в школу», «мені було цікаво на уроці» - я відчуваю щастя від того, що вибрала професію вчителя.

Я хочу навчати не тільки читати, писати і рахувати, я хочу навчати дружити, поважати один одного, вміти слухати і чути, щиро говорити приємні слова, підбадьорювати, знаходити вихід з різних ситуацій, орієнтуватись в потоці інформації, робити висновки і не боятись висловлювати свої думки. Чи вдається це , судити не мені…

Я радію успіхам моїх учнів. Коли я бачу, що дитина сьогодні зробила більше і краще ніж вчора, моїй радості немає меж. Похвалити, підбадьорити, підтримати і спонукати до нових і кращих результатів – це моя повсякденна робота.

Сьогодні мені хочеться подякувати всім, хто мене підтримує в житті і роботі:

·         Моїй сім’ї – за розуміння і терпіння,

·         Колегам  - за поради і підтримку,

·         Батькам моїх учнів за величезну допомогу в організації навчального процесу в класі, за створення матеріально-технічної бази, без якої неможливе цікаве життя класу,

·         Моїм учням, за любов, за щирі і відкриті серця, за бажання вчитися і ставати розумнішими з кожним днем.

Бажаю всім щастя! Люблю вас!


Комментарии

  1. Браво, Ви прекрасний вчитель, талановита людина і професіонал свого діла.

    ОтветитьУдалить
  2. Браво, Ви прекрасний вчитель, талановита людина і професіонал свого діла.

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.