Для першокласників та їх батьків
30.03.2020р
Доброго дня, мої
самостійні учні! Вітаю із закінченням канікул! Я сумую за вашими дзвінкими
голосами і веселими іграми. Я впевнена, що ми скоро зустрінемось і повеселимося
разом!
А сьогодні
продовжуємо наші дистанційні уроки!
1 урок. Українська
мова. Читання.
Тема уроку.
Закріплення правил вживання апострофа в українській мові.
1.
Перегляньте,
будь ласка, пояснення правил вживання апострофа за посиланням:
2.
Прочитайте
таблицю для розчитування спочатку по рядочках, потім стовпчиками зверху вниз.
б’ю
|
б’я
|
б’є
|
б’ї
|
п’ю
|
п’я
|
п‘є
|
п’ї
|
р’ю
|
р’я
|
р’є
|
р’ї
|
в’ю
|
в’я
|
в’є
|
в’ї
|
3.
Прочитайте
віршик про апостроф.
Я у полум’ї, в сузір’ї,
В пам’яті і у сім’ї.
В надвечір’ї, у міжгір’ї,
В п’єсі, м’яті та ім’ї.
В п’ятниці, в м’ячі і в пір’ї,
В черв’яку і у в’юні.
В п’явці, в’язі, у подвір’ї,
В п’ятці добре теж мені
У п’ятірці, у дев’ятці,
У солом’янім брилі,
У Дем’янку, у Мар’янці,
В гороб’ятка на крилі!
У прив’ялому листочку,
Що давно води не п’є.
У зав’язанім клубочку
І у м’ясі також є!
Н. Красоткіна
Розумнички! Втомилися? Відпочиньте,
попийте водички. За посиланням внизу ваша улюблена руханка.
4.
Продовжуємо
урок. Відгадайте загадку.
Я є у п’явці, у в’юні,
Я є у риб’ячій сім’ї,
Але в воді мене немає.
Скажіть, хіба таке буває?
Запишіть відгадку у зошит в косу
лінію. (З нового рядка)
5. Запишіть подані нижче слова в зошит у косу лінію (з
нового рядка) і під кожним словом накресліть схему звукового аналізу. Нагадаю,
що голосні звуки ми позначаємо крапочкою, тверді приголосні звуки однією
рисочкою, а м’які приголосні – двома. Згадайте правило, що перед апострофом всі
приголосні вимовляються твердо, а після апострофа букви «я, ю, є, ї» позначають 2 звуки.
Буряк, бур’ян, моряк, п’явка
Перерва 15 хвилин.
Відпочили?
2 урок. Українська
мова. Письмо.
Тема уроку «Написання
складів і слів з апострофом.»
1.
Для
початку послухайте казочку про апостроф за посиланням:
2.
Запишіть
у зошит в косу лінію (з нового рядка) слова
:
Сім’я, в’юн, п’ю, п’ять, дев’ять, п’ятниця, м’ята.
Що
спільного в цих словах? Скільки слів ви записали? Порівняйте це слово з першим словом у рядочку,
чим вони схожі, чим відрізняються?
3.
Відпочиньте,
попийте водички, потанцюйте. (5 хвилин)
4.
Попрацюємо
з підручником. Відкрийте сторінку 53. Із тексту «Казка про апостроф» випишіть у
зошит в косу лінію (з нового рядка) всі
слова з апострофом. Якщо слова повторюються, виписуйте їх тільки один раз.
Важливо! Фото
виконаних завдань прошу надіслати мені в Вайбері!
Перерва 20
хвилин - перекус.
Урок 3.
Математика.
Тема уроку: «Знаходимо
невідомі зменшуване і від’ємник» (ст.30 зошита)
1.
Повторюємо назви компонентів при діях
додавання та віднімання за посиланням:
2.
Виконайте
1 завдання у зошиті на ст.30, називаючи невідомі компоненти.
3.
Відпочиньте
з руханкою за посиланням
4.
Розв’яжіть задачі (завдання 2)
6.
Повторіть
склад чисел 10, 9, 7, 8. Запишіть у
зошит в клітинку, відступивши вниз від попереднього завдання 2 клітинки і 1 від
поля чи згину зошита. (Між стовпчиками 3 клітинки)
10= 1+ 9=1+ 7=1+
8=1+
10=2+ 9=
2+ 7=2+ 8=2+
10=3+
9=3+ 7=3+ 8=3+
10=4+
9=4+ 7=4+ 8=4+
10=5+ 9=5+ 7=5+
8=5+
10=6+ 9=6+
7=6+ 8=6+
10= 7+
9=7+
8=7+
10=8+
9=8+
10=9+
7.
Виконайте
завдання 3, ст 30
Ви розумнички! Чекаю фото виконаних завдань.
Перерва 15 хвилин.
4 урок. Образотворче мистецтво.
Тема «Великодні писанки»
1. Послухайте пісеньку про писанку
2. Перегляньте казочку :
3. Виконайте завдання у зошиті ст.44-45
Розумнички мої! Чекаю на фото!
До побачення!
Комментарии
Отправить комментарий