Для першокласників та їх батьків


30.03.2020р
Доброго дня, мої самостійні учні! Вітаю із закінченням канікул! Я сумую за вашими дзвінкими голосами і веселими іграми. Я впевнена, що ми скоро зустрінемось і повеселимося разом!
А сьогодні продовжуємо  наші дистанційні уроки!

1 урок. Українська мова. Читання.
Тема уроку. Закріплення правил вживання апострофа в українській мові.
1.     Перегляньте, будь ласка, пояснення правил вживання апострофа за посиланням:
2.     Прочитайте таблицю для розчитування спочатку по рядочках, потім стовпчиками зверху вниз.
б’ю
б’я
б’є
б’ї
п’ю
п’я
п‘є
п’ї
р’ю
р’я
р’є
р’ї
в’ю
в’я
в’є
в’ї

3.     Прочитайте віршик про апостроф.
Я у полум’ї, в сузір’ї,
В пам’яті і у сім’ї.
В надвечір’ї, у міжгір’ї,
В п’єсі, м’яті та ім’ї.
В п’ятниці, в м’ячі і в пір’ї,
В черв’яку і у в’юні.
В п’явці, в’язі, у подвір’ї,
В п’ятці добре теж мені
У п’ятірці, у дев’ятці,
У солом’янім брилі,
У Дем’янку, у Мар’янці,
В гороб’ятка на крилі!
У прив’ялому листочку,
Що давно води не п’є.
У зав’язанім клубочку
І у м’ясі також є!
Н. Красоткіна

Розумнички! Втомилися? Відпочиньте, попийте водички. За посиланням внизу ваша улюблена руханка.

4.     Продовжуємо урок. Відгадайте загадку.
Я є у п’явці, у в’юні,
Я є у риб’ячій сім’ї,
Але в воді мене немає.
Скажіть, хіба таке буває?

Запишіть відгадку у зошит в косу лінію. (З нового рядка)

5. Запишіть подані нижче слова в зошит у косу лінію (з нового рядка) і під кожним словом накресліть схему звукового аналізу. Нагадаю, що голосні звуки ми позначаємо крапочкою, тверді приголосні звуки однією рисочкою, а м’які приголосні – двома. Згадайте правило, що перед апострофом всі приголосні вимовляються твердо, а після апострофа  букви «я, ю, є, ї» позначають 2 звуки. 

Буряк,  бур’ян,    моряк,    п’явка

Перерва 15 хвилин.


Відпочили?

2 урок. Українська мова. Письмо.

Тема уроку «Написання складів і слів з апострофом.»

1.     Для початку послухайте  казочку  про апостроф за посиланням:

2.     Запишіть  у зошит в косу лінію (з нового рядка) слова :

Сім’я,  в’юн, п’ю,  п’ять, дев’ять, п’ятниця, м’ята.

Що спільного в цих словах? Скільки слів ви записали?  Порівняйте це слово з першим словом у рядочку, чим вони схожі, чим відрізняються?

3.     Відпочиньте, попийте водички, потанцюйте. (5 хвилин)

4.     Попрацюємо з підручником. Відкрийте сторінку 53. Із тексту «Казка про апостроф» випишіть у зошит в косу лінію (з нового рядка)  всі слова з апострофом. Якщо слова повторюються, виписуйте їх тільки один раз.

Важливо! Фото виконаних завдань прошу надіслати мені в Вайбері!

Перерва 20 хвилин  - перекус.

Урок 3. Математика.
Тема уроку: «Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник» (ст.30 зошита)
1.    Повторюємо назви компонентів при діях додавання та віднімання за посиланням:

2.     Виконайте 1 завдання у зошиті на ст.30, називаючи невідомі компоненти.

3.     Відпочиньте з руханкою за посиланням


4.     Розв’яжіть задачі (завдання 2)

5.     Виконайте вправи для поліпшення зору (фото для підказки додається)


6.     Повторіть  склад чисел 10, 9, 7, 8. Запишіть у зошит в клітинку, відступивши вниз від попереднього завдання 2 клітинки і 1 від поля чи згину зошита. (Між стовпчиками 3 клітинки)

10= 1+           9=1+        7=1+              8=1+
10=2+            9= 2+       7=2+              8=2+
10=3+            9=3+        7=3+              8=3+
10=4+            9=4+        7=4+              8=4+
10=5+            9=5+        7=5+              8=5+
10=6+            9=6+        7=6+              8=6+
10= 7+           9=7+                               8=7+
10=8+            9=8+
10=9+

7.     Виконайте  завдання 3, ст 30

Ви розумнички! Чекаю фото виконаних завдань.

Перерва 15 хвилин.


4 урок. Образотворче мистецтво.

Тема «Великодні писанки»

 1. Послухайте пісеньку про писанку


2. Перегляньте казочку :


3. Виконайте завдання у зошиті ст.44-45

Розумнички мої! Чекаю на фото!
До побачення!



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.