Для першокласників та їх батьків. Завдання на середу, 13 травня.
Доброго ранку, мої квіточки!
Вчора я була у школі
і зайшла в наш клас. У ньому тихо-тихо і сумно без вас. Я згадувала ваші веселі
ігри, дзвінкі голоси. Мені захотілось вас кожного обняти. І я обняла горщик з
вашими фото-квітами. Розглядала ваші фотографії і думала, що ви підростете за
літо і ми зробимо нове спільне фото – з нами новими!
А зараз продовжуємо
працювати. Сьогодні за розкладом середа, 13 травня.
Урок 1. Читання. Тема
уроку: «Читання оповідання Миколи Магери «Бабусин помічник»
Сьогодні ми будемо
починати працювати з кінця сторінки. Відкрийте підручники на сторінці 85. Внизу
завдання : розкажи, яку роботу ти вже вмієш робити вдома. Я впевнена, що ви
допомагаєте дорослим по господарству. Була б дуже вдячна батькам, якби вони вас
сфотографували за цією роботою і прислали фото.
Не зараз, а потім, коли ви будете їм допомагати.
Далі у реченні
йдеться: а яку роботу ти хочеш навчитися виконувати? Розкажіть про це батькам і
вони вам допоможуть освоїти щось новеньке.
Продовжуємо: на
сторінці 85 є малюнки і гра «Знайди речення». Сьогодні ми будемо грати навпаки
«Знайди малюнок». Зараз уважно розгляньте малюночки і намагайтесь їх
запам’ятати.
Переходимо до
сторінки 84. Прочитайте вгорі стовпчики слів, кожен по 3 рази і кожного разу
швидше.
Відпочиньте 5 хвилин,
виконайте вправи для очей.
Ще раз розгляньте
малюночки і прочитайте оповідання «Бабусин помічник». Якщо у реченні ви
знайдете назву предмета, що зображений на сторінці 85 – поплескайте в долоні і
покажіть цей предмет.
Розумнички! Перерва
15 хвилин. Виконайте улюблену руханку.
Урок 2. Письмо. Тема
«Розпізнавання слів, які відповідають на питання «скільки?».
Завдання 1.
Каліграфічні вправи. Запишіть у зошити в косу лінію 3 нижні рядочки із
картинки.
Перегляньте відеоурок
і запишіть у зошит ті речення, які є в кінці відео.
Розумнички! А тепер з
нового рядочка запишіть словами числа першого десятка:
Один, два, три, чотири, п’ять,
шість, сім, вісім, дев’ять, десять.
Молодці! Перерва 15
хвилин. Розминка : один раз присісти, двічі підстрибнути на двох ногах, тричі
нахилитись вперед, чотири рази плеснути в долоні за спиною, по п’ять разів
пострибати на кожній нозі, по шість разів зігнути кожну ногу в коліні, сім
разів плеснути в долоні над головою.
Урок 3.
Математика. Тема уроку: « Додаємо і
віднімаємо числа на основі нумерації»
Сьогодні ми працюємо
на сторінці 123 підручника і на сторінці
53 зошита. Зверніть увагу на завдання у зошиті.
Виконайте, будь ласка, №1,2 і ще №1 до теми «Узагальнюємо розуміння
нумерації чисел першої сотні» - це повторення і закріплення. У п’ятницю у нас
буде тема «Додаємо і віднімаємо одноцифрове число» на сторінці 53 внизу №1 до
цієї теми. Його будемо виконувати в п’ятницю.
А зараз переглядайте
відео і виконуйте ті завдання, про які просить учитель. Нагадую, що дату ми
записуємо 13 травня.
Перерва 15 хвилин.
Улюблена руханка.
Урок 4 . «Я досліджую
світ». Тема уроку: «Київ – столиця України»
Ми з вами вже
говорили, що столиця – це найважливіше місто країни. У кожній країні є таке
місто. В Україні – це Київ. Кожне місто має свій герб. На гербі Києва
зображення Архангела Михаїла.
А що ж зображене на
гербі нашого міста Дніпро?
Якщо вам важко далі
читати такий довгий текст, попросіть про
допомогу дорослих.
Із Вікіпедії –
інтернет-енциклопедії: символіка Герба м.Дніпро.
Поле щита синього кольору. Синій колір означає славу, честь, вірність. У гербі м.
Дніпра він має багаторівневе значення.
По-перше, це води могутньої річки Дніпро, що наповнюють місто життєвою енергією.
По-друге, синій є одним із кольорів Державного Герба та Державного Прапора України і
таким чином відображає належність до основної державної символіки.
У верхній частині Герба м. Дніпро розташовані три
семипроменеві срібні зірки, які уособлюють декілька понять. Безпосередньо,
геральдичне значення зірок — символ високих прагнень, неминущих ідеалів.
Девіз «Ad astra!» («До зірок!») означає шлях до піднесеного, величного,
ідеального.
Семипроменеві зірки символізують козацькі витоки нашої
історії. Кількість
зірок — три, має такі значення:
- поєднання
минулого, сьогодення і майбутнього;
Зірки також є уособленням космосу, всесвіту і відображають ракетну галузь,
яка активно розвивалась у Дніпрі та
зробила його космічною столицею України.
Зірки розташовані у вигляді латинської «V», що означає
«victoris» — перемога і відображає прагнення жителів міста до нових
досягнень.
Як сучасний символ, стріла символізує рух, прагнення
до нових висот, до зірок і через це відображає космічно-ракетну галузь.
Шабля —
старовинний символ захисту, сили, могутності великого міста, яке завжди стоїть
за державу, за Україну.
Зірки, шабля та стріла мають срібний колір. У
геральдиці цей колір означає чистоту і досконалість, непорочність, мудрість і
добру волю.
Картуш герба
Дніпра складається з дубового листя
перев'язаного чотирма стрічками різних кольорів. Золоте дубове листя традиційно
є символом зрілої сили, мужності та доблесті. Чотири стрічки відображають
кольори різних епох: малиновий — козацької, синій —
катеринославської, червоно-синій — радянської, жовто-синій — сучасної.
Зверху, над щитом, розташоване зображення башти, що символізує, по-перше, міський статус населеного
пункту, а по-друге — його стратегічне значення форпосту, яким місто є з
часів свого виникнення.
Відпочиньте 5 хвилин.
Виконайте вправи для очей.
Попрацюйте у зошиті
на сторінці 49.
Відпочиньте 5 хвилин і
прочитайте інформацію про Київ на сторінках підручника 103-104.
Гарного вам настрою.
До завтра!
Комментарии
Отправить комментарий