Для першокласників та їх батьків. Завдання на середу, 13 травня.


Доброго ранку, мої квіточки!
Вчора я була у школі і зайшла в наш клас. У ньому тихо-тихо і сумно без вас. Я згадувала ваші веселі ігри, дзвінкі голоси. Мені захотілось вас кожного обняти. І я обняла горщик з вашими фото-квітами. Розглядала ваші фотографії і думала, що ви підростете за літо і ми зробимо нове спільне фото – з нами новими!
А зараз продовжуємо працювати. Сьогодні за розкладом середа, 13 травня.
Урок 1. Читання. Тема уроку: «Читання оповідання Миколи Магери «Бабусин помічник»
Сьогодні ми будемо починати працювати з кінця сторінки. Відкрийте підручники на сторінці 85. Внизу завдання : розкажи, яку роботу ти вже вмієш робити вдома. Я впевнена, що ви допомагаєте дорослим по господарству. Була б дуже вдячна батькам, якби вони вас сфотографували за цією роботою і прислали фото.  Не зараз, а потім, коли ви будете їм допомагати.
Далі у реченні йдеться: а яку роботу ти хочеш навчитися виконувати? Розкажіть про це батькам і вони вам допоможуть освоїти щось новеньке.
Продовжуємо: на сторінці 85 є малюнки і гра «Знайди речення». Сьогодні ми будемо грати навпаки «Знайди малюнок». Зараз уважно розгляньте малюночки і намагайтесь їх запам’ятати.
Переходимо до сторінки 84. Прочитайте вгорі стовпчики слів, кожен по 3 рази і кожного разу швидше.
Відпочиньте 5 хвилин, виконайте вправи для очей.
Ще раз розгляньте малюночки і прочитайте оповідання «Бабусин помічник». Якщо у реченні ви знайдете назву предмета, що зображений на сторінці 85 – поплескайте в долоні і покажіть цей предмет.
Розумнички! Перерва 15 хвилин. Виконайте улюблену руханку.
Урок 2. Письмо. Тема «Розпізнавання слів, які відповідають на питання «скільки?».
Завдання 1. Каліграфічні вправи. Запишіть у зошити в косу лінію 3 нижні рядочки із картинки.


Перегляньте відеоурок і запишіть у зошит ті речення, які є в кінці відео.
Розумнички! А тепер з нового рядочка запишіть словами числа першого десятка:
Один, два, три, чотири, п’ять, шість, сім, вісім, дев’ять, десять.
Молодці! Перерва 15 хвилин. Розминка : один раз присісти, двічі підстрибнути на двох ногах, тричі нахилитись вперед, чотири рази плеснути в долоні за спиною, по п’ять разів пострибати на кожній нозі, по шість разів зігнути кожну ногу в коліні, сім разів плеснути в долоні над головою.
Урок 3. Математика.  Тема уроку: « Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації»
Сьогодні ми працюємо на сторінці 123 підручника і  на сторінці 53 зошита. Зверніть увагу на завдання у зошиті.  Виконайте, будь ласка, №1,2 і ще №1 до теми «Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні» - це повторення і закріплення. У п’ятницю у нас буде тема «Додаємо і віднімаємо одноцифрове число» на сторінці 53 внизу №1 до цієї теми. Його будемо виконувати в п’ятницю.
А зараз переглядайте відео і виконуйте ті завдання, про які просить учитель. Нагадую, що дату ми записуємо 13 травня.
Перерва 15 хвилин. Улюблена руханка.
Урок 4 . «Я досліджую світ». Тема уроку: «Київ – столиця України»
Ми з вами вже говорили, що столиця – це найважливіше місто країни. У кожній країні є таке місто. В Україні – це Київ. Кожне місто має свій герб. На гербі Києва зображення Архангела Михаїла.


А що ж зображене на гербі нашого міста Дніпро?


Якщо вам важко далі читати такий довгий  текст, попросіть про допомогу дорослих.
Із Вікіпедії – інтернет-енциклопедії: символіка Герба м.Дніпро.
Поле щита синього кольору. Синій колір  означає славу, честь, вірність. У гербі м. Дніпра він має багаторівневе значення.
По-перше, це води могутньої річки Дніпро, що наповнюють місто життєвою енергією.
По-друге, синій є одним із кольорів Державного Герба та Державного Прапора України і таким чином відображає належність до основної державної символіки.
У верхній частині Герба м. Дніпро розташовані три семипроменеві срібні зірки, які уособлюють декілька понять. Безпосередньо, геральдичне значення зірок — символ високих прагнень, неминущих ідеалів. Девіз «Ad astra!» («До зірок!») означає шлях до піднесеного, величного, ідеального.
Семипроменеві зірки символізують козацькі витоки нашої  історії. Кількість зірок — три, має такі значення:
  • поєднання минулого, сьогодення і майбутнього;
Зірки також є уособленням космосувсесвіту і відображають ракетну галузь, яка  активно розвивалась у Дніпрі та зробила його космічною столицею України.
Зірки розташовані у вигляді латинської «V», що означає «victoris» — перемога і відображає прагнення жителів міста до нових досягнень.
Центральною фігурою Герба м. Дніпра є перехрещені срібні шабля та стріла.
Як сучасний символ, стріла символізує рух, прагнення до нових висот, до зірок і через це відображає космічно-ракетну галузь.
Шабля — старовинний символ захисту, сили, могутності великого міста, яке завжди стоїть за державу, за Україну.
Зірки, шабля та стріла мають срібний колір. У геральдиці цей колір означає чистоту і досконалість, непорочність, мудрість і добру волю.
Картуш герба Дніпра складається з дубового листя перев'язаного чотирма стрічками різних кольорів. Золоте дубове листя традиційно є символом зрілої сили, мужності та доблесті. Чотири стрічки відображають кольори різних епох: малиновий — козацької, синій — катеринославської, червоно-синій — радянської, жовто-синій — сучасної.
Зверху, над щитом, розташоване зображення башти, що символізує, по-перше, міський статус населеного пункту, а по-друге — його стратегічне значення форпосту, яким місто є з часів свого виникнення.
Відпочиньте 5 хвилин. Виконайте вправи для очей.
Попрацюйте у зошиті на сторінці 49.
Відпочиньте 5 хвилин  і прочитайте інформацію про Київ на сторінках підручника 103-104.
Гарного вам настрою. До завтра!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.