Для першокласників та їх батьків. Завдання на середу, 6 травня.


Добрий ранок, мої дорогоцінні школярики!
Урок 1. Читання. Тема уроку: «Брати наші менші. Читання оповідання «Хлопчик та їжак» за Г. Поволоцьким».

Перегляньте, будь ласка, відео про правила поведінки у природі.
Відкрийте сторінку 80 – 81 підручника «Буквар». Над малюночком колонки слів потрібно прочитати по 3 рази, кожного разу швидше.
Розгляньте малюночок. Що ви можете сказати про їжачка, який він?
Прочитайте оповідання «Хлопчик та їжак». Після тексту дайте відповіді на запитання.
Розумнички! Перерва 15 хвилин. Виконайте вправи для очей.
Урок 2. Письмо. Тема уроку: «Розпізнавання слів, які відповідають на питання «який?», «яка?», «яке?», «які?». Списування друкованого тексту».
Прочитайте початок казочки:
— Були собі царівни-барви. Одягли вони шовкові сукні, кожна — свою улюблену: червону, оранжеву, жовту, зелену, блакитну, синю, фіолетову — та й подалися мандрувати. Помандрували до квітника.
— Назвіть слова, що називають колір фарб.
— Поміркуймо! Які квіти і в який колір зафарбували царівни-барви? (Червоні троянди, оранжева нагідка (або календула), жовтий соняшник, зелена м’ята, блакитні дзвіночки, синій барвінок, фіолетові фіалки).
Запишіть у зошит в косу лінію (відступіть від попереднього завдання 1 робочий рядочок):
 Троянди (які?) -  червоні.  Нагідка (яка?) -  оранжева. М’ята (яка?)  - зелена.  Барвінок (який?) – синій. Фіалки (які?) – фіолетові.
Як ви думаєте, куди ще можуть помандрувати царівни - барви і що розфарбувати?
Відпочиньте 5 хвилин. Розімніть пальчики.
Відкрийте Буквар на сторінці 81. Внизу є гра «Віднови речення». Прочитайте  речення і подумайте, які слова пропущені. Підказка знаходиться на сторінці 80 у тексті «Хлопчик та їжак».
Запишіть відновлені речення у зошит в косу лінію (з нового рядка).
Розумнички! Перерва 15 хвилин. Улюблена руханка.
Урок 3.Математика. Тема уроку: «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні».
Перегляньте відео урок. Він пов’язаний зі сторінкою 120  підручника. Сьогодні в зошит у клітинку нічого писати не потрібно. Після перегляду відео, попрацюйте у зошиті з друкованою основою на сторінці 50.
Розумнички! Перерва 15 хвилин. Гімнастика для пальчиків.
Урок 4. «Я досліджую світ». Тема уроку: «До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій»
Чи знаєте ви що таке НЕБЕЗПЕЧНА ситуація? І як же треба поводитись , якщо вона виникла?
Вам підкаже підручник на сторінці 97-98.
А щоб закріпити отримані знання, попрацюйте із зошитом (сторінка 44-45).
Молодці! Гарно попрацювали! До завтра!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.