Для першокласників та їх батьків. Завдання на вівторок, 5 травня.


Доброго ранку, мої хороші дітки!
Сьогодні працюємо за розкладом вівторка, 5 травня.
Урок 1. Читання. Тема уроку: «Букет лічилок»
Як ви думаєте, що означає слово лічилка? Від якого слова воно утворилось? Коли ми використовуємо лічилки?
Я впевнена, що ви відповіли правильно. Слово лічилка утворилось від слова лічба, лічити, тобто рахувати. Тому, дуже часто у лічилках є числа. Використовуємо ми лічилки  у грі, коли потрібно вибрати ведучого.
На сторінці 78-79 Букварика є чудові лічилки, прочитайте їх. Одну з них, яка найбільше сподобається, вивчіть напам’ять.
Розумнички! Зробіть перерву 15 хвилин.
Урок 2. Письмо. Тема уроку: «Розрізнення слів, що відповідають на питання «хто?», «що?».
Перегляньте, будь ласка, відео урок по нашій темі:
Пограйте у гру «Слово називай, питання швидко добирай»
Відпочиньте 5 хвилин, розімніть свої пальчики.
У зошит в косу лінію запишіть у 2 стовпчики слова. У перший стовпчик запишіть слова, які відповідають на питання «хто?», а у другий – на питання «що?»
Лелека, вірш, бджола, дзьоб, дідусь, телефон, цукор, парасолька, лялька, бабуся, подруга, зозуля.
З одним із слів, на ваш вибір, складіть і запишіть речення.
Розумнички! Перерва 15 хвилин. Вправи для очей.

Урок 3. Математика. Тема уроку: «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка».
Перегляньте, будь ласка, чудовий відео урок до сторінки 49 друкованого зошита.  Вам потрібні будуть і зошити в клітинку, приготуйте їх. Виконуйте вказівки учителя і записуйте в зошити те, що вона просить.
Ви молодці! Добре справились! До завтра!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.