Для першокласників та їх батьків. Завдання на вівторок, 5 травня.
Доброго ранку, мої хороші дітки!
Сьогодні працюємо за
розкладом вівторка, 5 травня.
Урок 1. Читання. Тема
уроку: «Букет лічилок»
Як ви думаєте, що
означає слово лічилка? Від якого
слова воно утворилось? Коли ми використовуємо лічилки?
Я впевнена, що ви відповіли
правильно. Слово лічилка утворилось
від слова лічба, лічити, тобто рахувати. Тому,
дуже часто у лічилках є числа. Використовуємо ми лічилки у грі, коли потрібно вибрати ведучого.
На сторінці 78-79 Букварика
є чудові лічилки, прочитайте їх. Одну з них, яка найбільше сподобається,
вивчіть напам’ять.
Розумнички! Зробіть
перерву 15 хвилин.
Урок 2. Письмо. Тема
уроку: «Розрізнення слів, що відповідають на питання «хто?», «що?».
Перегляньте, будь ласка,
відео урок по нашій темі:
Пограйте у гру «Слово
називай, питання швидко добирай»
Відпочиньте 5 хвилин,
розімніть свої пальчики.
У зошит в косу лінію
запишіть у 2 стовпчики слова. У перший стовпчик запишіть слова, які
відповідають на питання «хто?», а у другий – на питання «що?»
Лелека, вірш, бджола, дзьоб,
дідусь, телефон, цукор, парасолька, лялька, бабуся, подруга, зозуля.
З одним із слів, на
ваш вибір, складіть і запишіть речення.
Розумнички! Перерва
15 хвилин. Вправи для очей.
Урок 3. Математика.
Тема уроку: «Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка».
Перегляньте, будь
ласка, чудовий відео урок до сторінки 49 друкованого зошита. Вам потрібні будуть і зошити в клітинку,
приготуйте їх. Виконуйте вказівки учителя і записуйте в зошити те, що вона просить.
Ви молодці! Добре
справились! До завтра!
Комментарии
Отправить комментарий