Для першокласників та їх батьків. Завдання на 25 травня, понеділок.
Доброго дня, мої милі дітлахи!
Починається останній
тиждень навчального року. Залишилось всього 5 днів до літніх канікул. За ці дні
ми повторюватимемо і закріплюватимемо вивчені теми.
Сьогодні працюємо за
розкладом понеділка, 25 травня.
Урок 1 . Читання.
Тема уроку: «Дитячі книжки»
Ви всі знаєте, як
важливо вміти швидко і правильно читати. З вмінням читати пов’язані всі сфери
нашого життя. Наприклад: математика. Хто не вміє читати, той не зможе зрозуміти
умови задачі і, звичайно, не розв’яже її. І так з кожного предмету не зможе
дитина виконати жодного завдання.
Ви ж розумнички,
навчились гарно читати і тепер вам легко буде здобувати нові знання. А де ж
ховаються знання? Вірно, у книгах. А книг у світі так багато, що їх ніхто не
може порахувати. І бувають вони різні: товсті і тонкі, великі і маленькі. Є
навіть прикрашені дорогоцінним камінням. А є вишиті книги, які створює
українська майстриня. Ви можете побачити їх за посиланням:
Якими ж були перші
книги? Про історію виникнення книг ви можете подивитися у відео:
Вам цікаво було?
Розумнички!
Перерва 15 хвилин.
Відпочиньте, виконайте вправи для очей.
Урок 2. Письмо. Тема
уроку: «Закріплення вивченого. Списування друкованих текстів»
Запишіть у зошит в
косу лінію 3 верхні рядочки з фото каліграфічних вправ.
Сьогодні ми
закріплюємо знання про апостроф. Прочитайте правило вживання апострофа.
Апостроф перед я, ю, є, ї ставлять після твердих приголосних б, п, в, м, ф,
р. Він вказує, що буквами я, ю, є позначено два звуки.
Запишіть у зошит слова:
м’ята, пір’я, солов’ї, в’ють, бур’ян, п’ять, м’яч.
Відпочиньте 5 хвилин.
Попийте водички.
Спишіть поданий нижче
текст:
Розумнички! Перерва
15 хвилин. Зробіть гімнастику для своїх працьовитих пальчиків.
Урок 3. Математика.
Тема уроку: « Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного
або від’ємника.»
Перегляньте відео урок до підручника на сторінці 131 і зошита
на сторінці 57 - 58.
Слухайте уважно
пояснення. Будь ласка, у підручнику нічого не пишіть. У зошит у клітинку
запишіть завдання № 3 з підручника на сторінці 131.
Відпочиньте 5 хвилин.
Попийте водички.
Виконайте завдання у
друкованому зошиті: №1 внизу на сторінці
57, та №2 вгорі на сторінці 58.
Молодці. Перерва 15
хвилин.
Урок 4. Образотворче
мистецтво. Тема уроку вільна.
Я пропоную, мої
хороші учні, намалювати те, що вам хочеться, те що ви найбільше любите, те що
вам приносить радість і робить вас щасливими.
Обнімаю. До завтра!
Комментарии
Отправить комментарий