Для першокласників та їх батьків. Завдання на 25 травня, понеділок.


Доброго дня, мої милі дітлахи!
Починається останній тиждень навчального року. Залишилось всього 5 днів до літніх канікул. За ці дні ми повторюватимемо і закріплюватимемо вивчені теми.
Сьогодні працюємо за розкладом понеділка, 25 травня.
Урок 1 . Читання. Тема уроку: «Дитячі книжки»
Ви всі знаєте, як важливо вміти швидко і правильно читати. З вмінням читати пов’язані всі сфери нашого життя. Наприклад: математика. Хто не вміє читати, той не зможе зрозуміти умови задачі і, звичайно, не розв’яже її. І так з кожного предмету не зможе дитина виконати жодного завдання.
Ви ж розумнички, навчились гарно читати і тепер вам легко буде здобувати нові знання. А де ж ховаються знання? Вірно, у книгах. А книг у світі так багато, що їх ніхто не може порахувати. І бувають вони різні: товсті і тонкі, великі і маленькі. Є навіть прикрашені дорогоцінним камінням. А є вишиті книги, які створює українська майстриня. Ви можете побачити їх за посиланням:
Якими ж були перші книги? Про історію виникнення книг ви можете подивитися у відео:
Вам цікаво було? Розумнички!
Перерва 15 хвилин. Відпочиньте, виконайте вправи для очей.
Урок 2. Письмо. Тема уроку: «Закріплення вивченого. Списування друкованих текстів»
Запишіть у зошит в косу лінію 3 верхні рядочки з фото каліграфічних вправ.



Сьогодні ми закріплюємо знання про апостроф. Прочитайте правило вживання апострофа.
 Апостроф перед я, ю, є, ї ставлять після  твердих приголосних б, п, в, м, ф, р. Він вказує, що буквами я, ю, є позначено два звуки.
Запишіть у зошит слова:
 м’ята, пір’я, солов’ї, в’ють, бур’ян, п’ять, м’яч.
Відпочиньте 5 хвилин. Попийте водички.
Спишіть поданий нижче текст:

Розумнички! Перерва 15 хвилин. Зробіть гімнастику для своїх працьовитих пальчиків.

Урок 3. Математика. Тема уроку: « Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника.»
Перегляньте  відео урок до підручника на сторінці 131 і зошита на сторінці 57 - 58.
Слухайте уважно пояснення. Будь ласка, у підручнику нічого не пишіть. У зошит у клітинку запишіть завдання № 3 з підручника на сторінці 131.
Відпочиньте 5 хвилин. Попийте водички.
Виконайте завдання у друкованому зошиті: №1  внизу на сторінці 57, та №2 вгорі на сторінці 58.
Молодці. Перерва 15 хвилин.
Урок 4. Образотворче мистецтво. Тема уроку вільна.
Я пропоную, мої хороші учні, намалювати те, що вам хочеться, те що ви найбільше любите, те що вам приносить радість і робить вас щасливими.
Обнімаю. До завтра!



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.