Для першокласників та їх батьків. Завдання на п'ятницю, 22 травня.


Доброго ранку мої красені та красунечки!
Вчора милувалась вашими фотографіями у вишиванках і раділа вашій красі! Дякую за такий чудовий флешмоб!
Сьогодні працюємо за розкладом п’ятниці, 22 травня.
Урок 1. Інтегрований. Читання+письмо. Тема уроку «Розділові знаки наприкінці речень. Інтонація»
В залежності від того, з якою інтонацією ми вимовляємо, речення поділяють на розповідні, питальні та окличні!
У розповідних реченнях в кінці ставиться крапка. У них повідомляється звичайна інформація. Наприклад: Я люблю розв’язувати задачі.
 Якщо ми з захопленням передаєм свої емоції, то промовляємо окличне речення, в кінці якого ставиться знак оклику. Наприклад: Матусю, вітаю тебе зі святом!
Якщо ми хочемо про щось дізнатися, то промовляємо питальне речення, в кінці якого ставиться знак питання. Наприклад: А ти любиш розв’язувати задачі?
 Відкрийте Буквар на сторінці 92. Прочитайте вірш Володимира Верховеня «Канікули!»
Відпочиньте 5 хвилин, виконайте гімнастику для очей.
Повертаємось до віршика. Знайдіть у вірші речення в кінці яких стоїть знак питання. Ці речення називаються питальними. Прочитайте їх.
Знайдіть у вірші речення, в кінці яких стоїть знак оклику. Це окличні речення. Запишіть у зошит всі окличні речення з віршика.
Розумнички! Ви помітили, що ми з вами закінчили читати Букварик? Я вас щиро вітаю з першим вивченим підручником!

 У нашому Букварику більше немає завдань. Але це не означає, що ми вже дуже гарно знаємо українську мову. На наступному тижні ми будемо повторювати і закріплювати вивчене.
А зараз перерва 15 хвилин. Виконайте свою улюблену руханку.
 Урок 2. Математика. Тема уроку: «Знаходимо невідомий від’ємник або зменшуване»
Чудовий відео урок до підручника на сторінці 130 і зошита на сторінці 57.
Слухайте уважно пояснення, записуйте у зошит в клітинку ті завдання, про які просить вчитель.
Я впевнена, що у вас все вийшло, ви ж у мене розумнички!
Перерва 15 хвилин.
Урок 3. Технології. Тема уроку: «Одяг»
Відкрийте сторінку 59 і 61 нашого зошита. Ви бачите дівчинку та хлопчика. Для них намалювали одяг, який можна вирізати. Зверніть увагу! На одязі є «крильця». Їх не можна  відрізати від одягу. Одяг вирізаємо разом з «крильцями». Потім ми їх загинаємо за одяг і одягаємо на вирізану ляльку, зачепивши крильця за плечі, а іншими обхопивши ніжки та ручки.
Ну як? Чудові іграшки вийшли?
Молодці! Гарних вам вихідних!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.