Для першокласників та їх батьків. Завдання на четвер, 21 травня.


Доброго ранку, мої любі дітлахи!
Сьогодні ми працюємо за розкладом четверга, 21 травня.
Урок 1. «Я досліджую світ» Тема уроку: «Україна – європейська держава»
Я дуже пишаюсь тим, що живу в Україні. Наша країна має дуже красиву природу, спокійний клімат, запаси питної води та корисних копалин. Наші люди дуже талановиті, про декого з них знає весь світ. А ще українці дуже цінують свободу і завжди виступають на захист кордонів своєї держави.
Перегляньте відео про нашу Україну:
А зараз відкрийте підручники на сторінці 110. Прочитайте вірш Максима Петрова про нашу Батьківщину.
Розгляньте карту на форзаці 1. З якими країнами межує Україна, прочитайте. Відкрийте зошит на сторінці 54. Знайдіть завдання 4 . У рядочки запишіть назви країн, з якими межує Україна. Не забувайте, що назви країн пишуться з великої букви.
Виконайте 1, 2,3 завдання у зошиті.
Розумнички! Перерва 15 хвилин.
Урок 2. Музичне мистецтво. Тема уроку: «Україна – моя країна»
Сьогодні урок музики пов’язаний с темою уроку «Я досліджую світ». Наші люди у всьому талановиті. І у музиці, співах та танцях теж. На попередніх уроках музики ми дивились відео про найвідоміший український народний танець «Гопак». Сьогодні ви дивились відео, де говорили, що різдвяна пісня «Щедрик» композитора Миколи Лисенка відома у всьому світі і звучала у фільмі «Один вдома».  І ми продовжуємо милуватись українським.
Прослухайте сучасну пісню гурту «Мальдіви» про нашу Україну.
А зараз згадаємо пісні, які ми вчили раніше
«Пісня про Букварик»
  «Вчать у школі


Я вас люблю! До завтра!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.