Для першокласників та їх батьків. Завдання на четвер, 14 травня.


Доброго ранку, мої любі школярики!
Сьогодні ми працюємо за розкладом четверга, 14 травня.
Урок 1. «Я досліджую світ». Тема уроку: «Культура та звичаї українців»
Це дуже цікава, на мій погляд тема. Адже ми можемо говорити і про видатних людей України, завдяки яким про нашу країну дізнаються у всьому світі,  і про величні споруди міст і про історію рідного краю.
Я впевнена, що ви знаєте багатьох славних українців, які відомі всьому світу.

Тарас Шевченко.
 Йому встановлено одна тисяча триста вісімдесят чотири пам’ятники. Із них – 128 за кордоном у 35 країнах світу. Жодній людині у світі не встановлено такої кількості пам’ятників.



Володи́мир  Кличко́ — український професійний боксер. Олімпійський чемпіон з боксу у надважкій ваговій категорії. Чемпіон світу з боксу у важкій ваговій категорії.



Андрі́й  Шевче́нко — український футболіст, виступав за київське «Динамо», «Мілан» та лондонський «Челсі». Заслужений майстер спорту України . Нагороджений найвищою державною відзнакою — «Герой України». Став першим українцем, який виграв Лігу чемпіонів.

Нам з вами не вистачить дня, щоб перерахувати всіх, хто прославляє нашу державу. Я мрію про те, щоб ви теж розвивали свої таланти і стали відомими на весь світ. Я буду пишатись вами і з гордістю говорити – «А це ж мій учень!!!»
А ще сьогодні я хочу вам показати старовинні споруди нашого міста. Це

Преображенський собор


Троїцький собор


Будинок органної музики.

Ми обов’язково поїдемо з вами на екскурсію по місту і побуваємо біля цих історичних споруд.

Відпочиньте 5 хвилин, виконайте вправи для зняття втоми з очей.
Попрацюйте у зошиті на сторінках 51-52. Відео за посиланням допоможе вам виконати завдання 2 на сторінці 51, воно про значення квітів та стрічок у вінку.
Розумнички! Перерва 15 хвилин і ваша улюблена руханка.

Урок 2. Музичне мистецтво. «Зустрічаймо літо».
Літо – це яскраве сонце, теплий дощик, різноманітні пахучі квіти, різнобарвні метелики. Композитори милувались красою літа і створювали чудову музику.
Послухайте п’єсу Барвінського «Сонечко». Так і хочеться підспівати закличку:
Вийди, вийди, Сонечку,
На дідове полечко,
На бабине зіллячко,
На наше подвір’ячко…
 А це посилання на п’єсу Едварда Гріга «Метелик». Тільки мультик сумний, бо хтось ловить метеликів і саджає в банку. Я б не хотіла, щоб ви так поводились. Краще, якщо метелики вільно пурхають навколо вас, правда ж?
А наступну пісеньку про літо ви можете співати разом з дітками – артистами. У неї легка мелодія і  текст пісні записано великим шрифтом. Насолоджуйтесь співом:
До завтра!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.