Лист до батьків


Вітаю вас, шановні мами і татусі!
Ми всі достойно закінчили 1 клас. Так склалося, що цей навчальний рік ми закінчували зовсім не так, як планувалося на початку. У цьому дистанційному навчанні були свої плюси і свої мінуси. Про мінуси я зараз говорити не хочу, ви всі і без мене їх знаєте. Про плюси трішки скажу: ви бачили розвиток своїх дітей кожного дня, більше проводили з ними часу. Діти більше були охоплені вашою любов’ю і турботою.
Завдання я намагалась розписувати так, щоб було зрозуміло дітям, якщо б вони виконували завдання самостійно. Відео підбирала по темах і щоб теж було доступне для розуміння. Всі завдання зберігатимуться у моєму блозі до вересня. Якщо хто не встиг щось виконати, можете відкривати завдання, перечитувати його. Якщо щось  не зрозуміло, я завжди на зв’язку. Мені дуже хочеться, щоб всі учні засвоїли програму 1 класу.
Великий плюс у тому, що відео можна зупинити і переглянути стільки разів, скільки потрібно. Урок, який іде в школі – не зупиниш і не переглянеш ще раз.
Я дуже вдячна вам за зворотній зв’язок. Я ціную ваші старання. Ви дуже відповідально і з розумінням віднеслись до ситуації, яка склалась з навчанням.
Прогнозів на майбутнє багато. Але один я точно знаю: ми повинні бути готові до дистанційного навчання і у 2 класі. Це не означає, що воно справді буде. Поки що  всі освітяни налаштовані на звичайне навчання. Але я планую створити класну сторінку в Класрумі. На цій сторінці будуть розміщуватись всі завдання, які ми виконуватимемо в класі. Це, звичайно, для мене подвійна робота, але це зручно буде тоді, коли хтось із дітей пропустить уроки і зможе побачити завдання і виконати їх. І на випадок дистанційного навчання теж.
  Для реєстрації потрібні будуть електронні адреси дітей, тому я прошу всіх вас відкрити для своїх дітей електронні скриньки до 15 червня. Я думаю, що ви можете дитину і на свою адресу зареєструвати, але краще, коли вони матимуть свою і користуватимуться нею тільки вони і тільки для навчання. У Вайбері я вам повідомлю мою електронну адресу і чекатиму на неї листів від вас з повідомленням своїх адрес.
Далі про підручники. Вони залишаються у вас до кінця серпня. Я вам повідомлю, коли наш клас по графіку здаватиме підручники. Відносно зошитів з друкованою основою, які я не встигла замовити до карантину. Нам привезуть їх у вересні. Про вартість я напишу трішки пізніше.
Ще раз щиро дякую за вашу допомогу, за старання, розуміння, терпіння і відповідальність.
До зустрічі!



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.