Для першокласників та їх батьків. Завдання на четвер, 30 квітня.


Доброго ранку, мої хороші!
Продовжуємо працювати за розкладом четверга, 30 квітня.
Урок 1. «Я досліджую світ» Тема уроку: «Як поводитися з підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями»
Перегляньте, будь ласка,  мультфільм про безпечний двір: https://www.youtube.com/watch?v=Dh_8PNxAjuo
Разом з дорослими перегляньте малюнки, прочитайте інформацію на сторінках 95-96 підручника. Обговоріть, чому не можна брати невідомі предмети?
Виконайте завдання у зошиті на сторінці 43.
Розумнички! Перерва 15 хвилин. Вправи для очей.

Урок 2.  Музичне мистецтво.

 Тема уроку: «Свято матері»
У другу неділю травня відзначають українці День Матері. У цьому році це свято припадає на 10 травня. Подібні дні відзначають у більш ніж 40 країнах світу майже 100 років. Ми любимо своїх мам і щодня дякуємо їм за турботу, ласку, ніжність, підтримку. Але у цей день особливо важливо виготовити для мами листівку зі щирими привітаннями, вивчити віршик чи пісеньку.
Віршики для мами:
1.      Матінко моя єдина,
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!
2.      Мама, мамочка, матуся,
Я до неї пригорнуся.
Вона добра і привітна,
Ніби сонце в небі, світла.
3.     
Коло, риску, закарлючку
На папері пише ручка.
Все з’єдналось загадково,
І з’явилось перше слово.
Здогадались, яке саме?
Наймиліше в світі – «мама».
4.      Мамо, матінко, матусю,
Я добра від тебе вчуся.
Ти найкраща в світі мама,
Ніжна, добра і ласкава!

5.      Чи є в світі що світліше,
Як мамині очі,
Що все зорять за дітками,
Як вдень, так і вночі?
Чи є в світі що щиріше,
Як серденько мами,
Яке б’ється для дитини
Днями і ночами?
Чи є в світі що дорожче,
Як мама кохана,
Що трудиться для дитини
До ночі від ранку?

Виберіть віршик, який вам подобається найбільше і вивчіть для мами. Ви можете вибирати не тільки з тих, що я підібрала. В інтернеті є дуже багато інших віршиків-привітань.
А ще послухайте пісеньки про маму і теж виберіть ту, яка найбільше сподобається і вивчіть її для своєї мами.



А це посилання на Казку про День матері:

Обіймаю вас! На все добре!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.