Для першокласників та їх батьків. Завдання на середу, 22 квітня
Доброго ранку, мої
працелюбні учні!
Я пишаюсь вами коли
переглядаю фото і відео ваших робіт. Ви великі молодці!
Продовжуємо наше
навчання. Сьогодні ми працюємо за розкладом середи, 22 квітня.
Урок 1. Читання. Тема
уроку: «Загадки авторські та народні»
Давайте згадаємо, які
твори називають народними? А які авторськими? Ми з вами читали казочки
авторські та народні. Сьогодні будемо читати і відгадувати загадки. Спочатку
народні на сторінці 66 підручника «Загадкова грядочка», а після маленької
перерви і виконання вправ для очей, відгадаєте загадку Олександра Прилуцького «Загадки
Квочки».
Вперед! У вас все
вийде!
Урок 2. Письмо. Тема
уроку: « Повторення написання букв Іі, Її, Нн»
Попрацюємо на
сторінці 52 друкованого зошита.
1.
Пропишіть
рядочок поданих букв.
2.
Запишіть речення у рядочок під ним.
3.
Встановіть
відповідність між малюнками і словами.
Запишіть у нижні рядочки слова – назви тваринок і ті, що вказують на їх дію.
Наприклад: Дельфін пливе.
Відпочиньте 5 хвилин, зробіть гімнастику для пальчиків.
Продовжуємо роботу у зошиті в косу лінію. Із підручника на сторінці 66
запишіть в зошит всі відгадки до «Загадкової
грядочки».
Розумнички!
Перерва 15 хвилин. Виконайте улюблену руханку.
Урок 3. Математика. Тема уроку: «Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «ДЕЦИМЕТР»
Приготуйте лінійки та олівці. Переглядаючи відео урок, зупиніть його тоді,
коли попросять накреслити у зошиті відрізки. Накресліть ці відрізки і
порівняйте їх. А потім продовжуйте перегляд уроку.
Закріпіть отримані з відеоуроку знання, виконавши завдання у зошиті з
друкованою основою на сторінці 43.
Зверніть увагу на задачу. У відео розв’язували задачу дією віднімання, тому
що запитання до задачі вимагає порівняти на скільки більше марок у Дмитрика ніж
у Сашка? Але у нас у зошиті просять змінити це запитання так, щоб ця задача
розв’язувалась дією додавання. Як же змінити це запитання? Що ми можемо дізнатися,
якщо додамо відомі числові дані?
Я думаю, що ви знаєте відповіді на ці запитання і правильно розв’яжете
задачу.
Розумники! Зробіть перерву 15 хвилин.
Урок 4 «Я досліджую світ» Тема уроку: «Яких свійських тварин вирощують у
рідному краї»
Ця тема для вас буде дуже легенькою, бо вже не один раз ми обговорювали, що
тварини бувають дикі та свійські. І всі ви маєте вдома домашніх тваринок. Я пам’ятаю,
як на уроках у школі ви розповідали,
що доглядаєте за своїми тваринками,
годуєте їх. Перегляньте підручник на сторінці 86 – 87, прочитайте подану
інформацію, розгляньте малюнки, дайте відповіді на запитання.
У зошиті на сторінці 36-37 – виконайте подані завдання.
І бонус+ класний мультик «Позитив»
До завтра! Успіхів вам!
Комментарии
Отправить комментарий