Для першокласників та їх батьків. Завдання на середу, 22 квітня


Доброго ранку, мої працелюбні учні!
Я пишаюсь вами коли переглядаю фото і відео ваших робіт. Ви великі молодці!
Продовжуємо наше навчання. Сьогодні ми працюємо за розкладом середи, 22 квітня.
Урок 1. Читання. Тема уроку: «Загадки авторські та народні»
Давайте згадаємо, які твори називають народними? А які авторськими? Ми з вами читали казочки авторські та народні. Сьогодні будемо читати і відгадувати загадки. Спочатку народні на сторінці 66 підручника «Загадкова грядочка», а після маленької перерви і виконання вправ для очей, відгадаєте загадку Олександра Прилуцького «Загадки Квочки».
Вперед! У вас все вийде!
Урок 2. Письмо. Тема уроку: « Повторення написання букв Іі, Її, Нн»
Попрацюємо на сторінці 52 друкованого зошита.
1.      Пропишіть рядочок поданих букв.
2.       Запишіть речення у рядочок під ним.
3.      Встановіть відповідність  між малюнками і словами. Запишіть у нижні рядочки слова – назви тваринок і ті, що вказують на їх дію. Наприклад: Дельфін пливе.
Відпочиньте 5 хвилин, зробіть гімнастику для пальчиків.
Продовжуємо роботу у зошиті в косу лінію. Із підручника на сторінці 66 запишіть  в зошит всі відгадки до «Загадкової грядочки».
Розумнички!
Перерва 15 хвилин. Виконайте улюблену руханку.
Урок 3. Математика. Тема уроку: «Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «ДЕЦИМЕТР»


Приготуйте лінійки та олівці. Переглядаючи відео урок, зупиніть його тоді, коли попросять накреслити у зошиті відрізки. Накресліть ці відрізки і порівняйте їх. А потім продовжуйте перегляд уроку.
Закріпіть отримані з відеоуроку знання, виконавши завдання у зошиті з друкованою основою на сторінці 43.
Зверніть увагу на задачу. У відео розв’язували задачу дією віднімання, тому що запитання до задачі вимагає порівняти на скільки більше марок у Дмитрика ніж у Сашка? Але у нас у зошиті просять змінити це запитання так, щоб ця задача розв’язувалась дією додавання. Як же змінити це запитання? Що ми можемо дізнатися, якщо додамо відомі числові дані?
Я думаю, що ви знаєте відповіді на ці запитання і правильно розв’яжете задачу.
Розумники! Зробіть перерву 15 хвилин.
Урок 4 «Я досліджую світ» Тема уроку: «Яких свійських тварин вирощують у рідному краї»
Ця тема для вас буде дуже легенькою, бо вже не один раз ми обговорювали, що тварини бувають дикі та свійські. І всі ви маєте вдома домашніх тваринок. Я пам’ятаю, як на уроках у школі  ви розповідали, що  доглядаєте за своїми тваринками, годуєте їх. Перегляньте підручник на сторінці 86 – 87, прочитайте подану інформацію, розгляньте малюнки, дайте відповіді на запитання.
У зошиті на сторінці 36-37 – виконайте подані завдання.
І бонус+   класний мультик «Позитив»
До завтра! Успіхів вам!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.