Для першокласників та їх батьків 3


Добрий день, мої маленькі друзі!
Як вам спалось? Що снилось? Мені снилось, що  ми всі зібрались у школі і весь  перший урок грали в ігри. Мабуть ми так і зробимо, коли закінчиться карантин. А поки що слухаємось дорослих, миємо руки з милом, намагаємось не доторкатись до обличчя, на вулицю не виходимо, вживаємо багато вітамінної їжі.  Так ми швидше переможемо вірус, який нас всіх так налякав. Будьмо здоровими!
І продовжимо наше навчання.

Сьогодні середа, 1 квітня. Це незвичайний день, це день сміху і жартів. Тому сьогодні намагайтесь розвеселити своїх рідних і зробіть свій день радісним.

Урок 1. Читання. Тема уроку «Вчимося швидко читати.  Вправи для розвитку навичок читання»
Завдання 1 . Повторимо вивчені букви і прочитаємо вголос вправи для розчитування.
  Ж  Ш  Й  Ь  Б  З  Д  Т  П  Р  К  С  В  Л  Н М       А   О   У   И   І   Е   Я
ЖА  ЖО   ЖУ   ЖЕ  ЖІ  ЖИ  ЖЖЯ
АЖ  ОЖ  УЖ  ЕЖ  ІЖ  ИЖ  ЯЖ
а-жа  а-жо  а-жу  а-жи  а-жі  а-же
о-жа  о-жо  о-жу  о-жи  о-жі  о-же
у-жа  у-жо  у-жу  у-жи  у-жі  у-же
и-жа  и-жо  и-жу  и-жи  и-жі  и-же
і-жа  і-жо  і-жи  і-жу  і-жі  і-же
е-жа  е-жо  е-жу е-жи  е-жі  е-же
я-жа  я-жо  я-жу  я-жи  я-жі  я-же
Завдання 2 . Прочитай стовпчики по 3 рази, кожен раз прискорюючи темп.

жито                  літо                  вода
житечко            літечко             водичка
житній              літній                водний

Завдання 3. Зроби розминку для очей 2 хв.

Завдання 4. Прочитай скоромовку 5 разів. Заплющ очі і повтори її. Намагайся повторювати якомога швидше.

Лежить  п'ять  п'ятаків.
На кожному п'ятаку
Ще по п'ятаку.

Ну як? Все вийшло?  Розумнички!

Завдання 5. Як ти розумієш прислів’я:
 Маленька праця краща за велике безділля.
Розкажи, які корисні справи ти робиш для своєї сім’ї.
Дякую! Ви заслуговуєте на перерву! 10 хвилин розминка, п’ємо теплу водичку.

Урок 2. Письмо. Тема уроку: « Повторення написання букв «у,д,з,в,б»
Завдання 1
У зошиті в косу лінію пропиши  за зразком:




Завдання 2. Я так сьогодні зранку поспішала писати, що переплутала слова. Будь ласка, допоможи мені згадати, які слова я записала неправильно, запиши їх у зошит (не забувай, що кожне нове завдання ми записуємо з нового рядка):
навес,  тенькві,  р’япі,  нв’ю, в’їсоло
Дякую за допомогу, впевнена, що у вас все вийшло!

Час зробити гімнастику для пальчиків. Відкрийте зошит з друкованою основою на сторінці 59 (60, 61). Виконайте вправи на вибір.

Завдання 3. Зошит з друкованою основою ст.42.
1.      Пропишіть букви.
2.      Прочитайте уважно завдання і запишіть в рядочки ті пари слів, які позначили.
3.      Прочитайте прислів’я за стрілочками, запишіть його в рядочки внизу.
(Для тих, хто це завдання виконав раніше: запишіть у зошит у косу лінію тільки прислів’я.)
Настав час руханки.             https://www.youtube.com/watch?v=pcLMi59Pqhw

Завдання 4. Попрацюємо над звуковим аналізом слів.
Запишіть у зошит в косу лінію слово
людина
Промовляємо перший склад ЛЮ (Ви бачите, що в цьому складі є буква Ю і ви знаєте, що ця буква може позначати 2 звуки . Але де стоїть ця буква : на початку слова? Ні. На початку складу? Ні. Після апострофа? Ні. Тому вона пом’якшує попередній  приголосний звук і позначає один голосний [у]) А далі ви можете позначити самостійно. Згадаємо, що приголосні звуки бувають не тільки м’якими та твердими, а й глухими та дзвінкими. Дзвіночком над буквою позначаємо дзвінкий приголосний звук. Ділимо слово на склади, позначаємо наголос. Самостійно виконайте звуковий аналіз слова   любов
                           

Молодці!
Перерва 20 хвилин.

Урок 3. Математика.
Тема уроку: «Порівнюємо  число і математичний вираз»  (Зошит ст.32, підручник – ст.103)
Завдання 1.
Повторимо, що таке число і математичний вираз:  1,2,3,4,6,9,10 – це числа
2+3; 3+5; 6 -1 – це математичні вирази.
Порівняти -  це визначити що більше ( чи менше) . Для цього треба розв’язати вираз і порівняти результат з числом.
Виконайте завдання 2 з підручника на сторінці 103. Запишіть завдання у зошит в клітинку. Замість кружечків ставим знаки  >  <  = 
Виконайте  завдання 3 з підручника – усно.
Відкрийте зошит на сторінці 32, виконайте завдання 1.
Розумнички. Відпочиньте!  Зробіть вправи для покращення зору та гімнастику для пальчиків.
Завдання 2. Працюємо над задачами (ст.32 зошита). Читайте уважно завдання і умови задач. Виконайте розв’язання задач самостійно.
Завдання 3. Повторіть назви компонентів при відніманні і додаванні. Згадуємо правила і виконуємо завдання 3 і 4 у зошиті.

Ви справились! Молодці! Перерва 15 хвилин.  Перекус або Танці.

Урок 4 «Я досліджую світ»
Тема уроку: «Мій рід»
У кожної людини є сім’я, рідні люди, родичі, родина. Всі вони створюють  РІД, коріння якого сягає в далеке минуле до наших предків.

Завдання 1. Відкрийте підручник на сторінці 68. Прочитайте «Словничок». Дайте відповіді на запитання біля сонечка внизу сторінки.
На сторінці 69 виконайте всі завдання першого сонечка.
Завдання 2. Зошит  - сторінка 19.
Завдання 3. Зошит -  сторінка 20 – це виготовлення Родинного дерева. Без допомоги дорослих не обійтись!
 Можна намалювати дерево, якщо у вас немає кольорового паперу. І замість фотографій родичів написати їх імена.
Бажаю творчих успіхів!
До завтра!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.