Для першокласників та їх батьків 2

Добрий день, мої самостійні учні!
Сьогодні вівторок, 31 березня, і ми продовжуємо дистанційне навчання. За розкладом у нас сьогодні мої 3 уроки, це українська мова: читання і письмо, а також математика.
Дуже вдячна вам за фото виконаних завдань. Завдяки їм я побачила, що нам необхідно повторити.
Урок 1 . Читання.
Тема уроку: «Вчимося швидко читати. Вправи для розвитку навичок читання»
Завдання 1.  Повторимо вивчені букви і виконаємо вправи для розчитування.
Читайте вголос.
Ш  Б  З  Д  Т  П  Р  К  С  В  Л  Н  М                   А   О   У   И   І   Е   Я
А-ша   а-шо   а-шу   а-ши   а-ші
О-ша   о-шо   о-шу  о-ши    о-ше  о-ші
У-ша   у-шо   у-ши   у-шу   у-ше  у-ші
И-ша  и-шо  и-шу  и-ши  и-ше  и-ші
Е-ша  е-шо  е-шу  е-ше  е-ши  е-ші
І-ша  і-шо  і-шу  і-ше  і-ши  і-ші
Завдання 2. Прочитай слова у стовпчиках 3 рази,
 кожного разу швидше.
ліс                         сніг
лісок                     сніжок
лісник                   сніговик
лісовий                 сніговий
лісовичок             сніжинка
3. Відпочиньте і зробіть вправи для збереження зору.
 




4. Читайте  слова в рядочку як можна швидше, знайди зайве слово.
Кран   кран  кран  край  кран  кран   кран
Літо  літо  літо   літо  лото  літо  літо літо
Село   село  село  село  село  сало  село  село  село
 5. Послухайте казочку В. Сухомлинського «Усмішка»
Дайте відповіді на запитання : Чому заплакала дівчинка? І коли вона знову посміхнулась?
Розумнички!
Перерва 10 хв.

Урок 2 . Письмо.
Тема уроку « Списування речень, поданих друкованим шрифтом»
Завдання 1. Згадаємо правила виконання звукового аналізу у словах з буквами  «я, ю,  є, ї» . Буква «ї»  завжди позначає 2 звуки [йі]. Букви «я, ю, є»  теж позначають 2 звуки, але лише тоді, коли стоять на початку слова, на початку складу і після апострофа. У інших випадках ці букви пом’якшують попередній приголосний і позначають тільки один голосний звук.



Відпочиньте, попийте водички і потанцюйте 5 хв.
4 завдання.  Прочитайте вірш Ганни Чубач 3 рази, поступово прискорюючи темп:
Котик скочив на курник,
в курнику піднявся крик.
Квочка злякано кричала,
під крило курчат ховала.
Котик сам собі сказав:
-         Ох, як я їх налякав!
5 завдання .  Прочитайте ще раз виділене у віршику речення, запам’ятайте його і запишіть з пам’яті у зошит в косу лінію. (Не підглядайте). Перевірте написане. Все правильно?
Розумнички!
Перерва 20 хвилин. Перекус. Руханка.

3 урок. Математика.
Тема уроку: «Віднімаємо числа другої п’ятірки»
(Зошит -  сторінка 31, підручник  - сторінка 100)

1завдання. Повторимо назви компонентів при відніманні:
ЗМЕНШУВАНЕ – ВІД’ЄМНИК = РІЗНИЦЯ

Закріплюємо вивчене, виконавши усно №4 у підручнику (ст.100) ( Будь ласка, не пишіть нічого у підручнику, ним на наступний рік будуть користуватись інші дітки).
 Виконуючи №4  користуємось правилами.
Правило 1: щоб знайти різницю, потрібно від зменшуваного відняти від’ємник.
Правило 2: щоб знайти невідомий від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.
Правило 3: щоб знайти невідоме зменшуване, потрібно до різниці додати від’ємник. (Чому додати?  Подивись уважно на схему зліва від таблички у №4.  Зменшуване – це від’ємник і різниця разом, тому знаходимо невідоме зменшуване додавши від’ємник до різниці).
Як справи? Все вдалось?
Тоді усно виконайте №3 і знайдіть зайвий вираз. Чому цей вираз зайвий?

Завдання 2. Відкрийте зошити на ст. 31, виконайте перше завдання.
Відпочиньте 5 хв., попийте водички, зробіть розминку.

 Завдання 3. Задачі.
Попрацюємо з підручником. №5. Прочитайте уважно умову задачі. Якщо не зрозуміли, перечитайте ще стільки  разів, щоб зрозуміти про що йдеться в умові задачі.
Подивіться уважно на короткі записи , вони допоможуть вам поставити запитання до задачі.
 
                       Фігурна дужка об’єднує і показує нам, що компоненти треба додати. Тому запитання починається : Скільки разом, або скільки всього…..
(продовжіть відповідно до задачі).

Дуга зі стрілочками вказує на порівняння і запитання починається зі слів : На скільки більше….., або На скільки менше …. (продовжіть відповідно до задачі)

І по першому короткому запису: Якщо ми можемо знати, що Оленка виготовила 3 ляльки, а  Наталка на 1 ляльку більше, то як можна дізнатися  скільки ляльок виготовила Наталка?
Розібрались? А тепер переходимо до зошита . Ст.31 Завдання 2.
Якщо виконали, відпочиньте 5 хв.
І виконайте завдання 3 у зошиті.
Дякую, ви розумнички! До завтра!

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Для першокласників та їх батьків

Пишаюся, що я вчитель

Для першокласників та їх батьків. Завдання на понеділок, 18 травня.